Facebook
Napisz do nas

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

WYSZUKAJ PRODUKT

Infolinia

baner doradca 011

DOBIERZ OLEJ

katalog_oleju

Poradnik LIQUI MOLY pomoże Ci wybrać właściwy olej dla Twojego silnika!

 

POBIERZ KATALOG

katalog

Po raz szósty z rzędu LIQUI MOLY zostało wybrane przez czytelników Auto Zeitung marką Nr 1 wśród producentów olejów silnikowych!

  

TOPMARKE AZ 2016

Ulm, luty 2016 – W ostatnich latach firma LIQUI MOLY zdobywała wiele wyróżnień za jakość swoich produktów. Jednak palce jednej ręki nie wystarczą, jeżeli właściciel i zarazem główny zarządzający Ernst Prost chciałby zaprezentować liczbę zdobytych tytułów,ponieważ czytelnicy pisma Auto Zeitung wybrali już po raz szósty specjalistę od olejów silnikowych i dodatków uszlachetniających za najlepszą markę środków smarowych. "Raz na górze, to już zawsze na górze. Patrząc z boku wygląda to na rutynę“, mówi Ernst Prost. „Ale za każdym wyróżnieniem kryje się ciężka praca.“ 

 

Jeżeli chodzi o korzyści dla klientów LIQUI MOLY, to marka i image odgrywają coraz większą rolę.  „Dobrego wizerunku nie można utożsamiać z powierzchowną pielęgnacją lakieru. Taki image bazuje na doskonałej jakości produktu i filozofii firmy stawiającej klienta zawsze na pierwszym miejscu", podkreśla szef firmy LIQUI MOLY. Przedsiębiorstwo produkuje wyłącznie w Niemczech. Jest to okoliczność, która przyczyniła się do uzyskania szóstego z rzędu wyróżnienia za najlepszą markę.

IMG 0968
„Taki wynik głosowania przez więcej niż pół dziesięciolecia jest dowodem zaufania kierowców do marki LIQUI MOLY“, mówi Volker Koerdt. Redaktor naczelny pisma Auto Zeitung. Jest on także przekonany, że „znana i ceniona nazwa marki jest tak samo ważna jak jakość produktu i polityka cenowa.“ Prawidłowe zgranie tych komponentów stanowi podłoże dla akceptacji klientów oraz sukcesu firmy.


Pismo Auto Zeitung kupowane w prawie 160.000 egzemplarzach i czytane przez  640.000 czytelników należy do czasopism o tematyce samochodowej charakteryzujących się najwyższym nakładem i gronem czytelników w krajach niemieckojęzycznych. Szef LIQUI MOLY tak ocenia pierwsze miejsce przed takimi markami, jak Castrol, Mobil, Aral i Shell: „Jeżeli średniej wielkości przedsiębiorstwo rok po roku w oczach kierowców zdobywa miejsce przed największymi przedsiębiorstwami światowymi, to wielkość nie jest najważniejszym kryterium. Są nimi za to pasja i ciężka praca.“


Właśnie te składniki są potrzebne, aby wytrwać na pierwszym miejscu. „Im dłużej trwa jazda po pasie zwycięstwa, tym bardziej należy uważać, aby nie stracić właściwego kierunku czy wypaść z trasy. Nie da się po prostu przełączyć na autopilota. Dlatego wciąż na nowo sprawdzamy nasze działania i chcemy być coraz lepsi.“ Jest to także celem w kategorii środków pielęgnacyjnych. W niej LIQUI MOLY zajmuje drugą pozycję, a pierwsze miejsce ma wciąż na celowniku.