LIQUI MOLY Newsletter 03/2014
 
 

Szanowni Państwo,

 

Maj tego roku był dla LIQUI MOLY Polska wyjątkowo gorącym, intensywnym czasem. Może o tym świadczyć osiągnięty przez nas wynik sprzedażowy. Po pięciu miesiącach 2014 r. LIQUI MOLY Polska zrealizowała sprzedaż o blisko 40 proc. wyższą niż w tym samym okresie roku ubiegłego. Odczuwamy zdecydowaną poprawę koniunktury i wiemy z wielu rozmów z Klientami, że w warsztatach samochodowych jest podobnie. Spotkania z Państwem podczas targów Auto Land Expo w ostródzkiej Hali Arena, motoryzacyjnej odsłony Targów Lublin, „I Kongresu Ekspertów Samochodowych” w Radomiu czy wreszcie motocyklowego Zlotu Transalp były dla nas świetną okazją do swobodnej, bardzo interesującej dyskusji. Bardzo dziękuję za poświęcony czas.

W maju skumulowały się nasze trzy, bardzo ważne akcje promocyjne: Kilometry Przyjemności z Jazdy, Tajemniczy Klient oraz promocja 5+1. Każda z nich różniła się charakterem, każdą przygotowaliśmy w inny sposób, akcentując różne zakresy. „Kilometry Przyjemności z Jazdy” to akcja głównie dla warsztatów samochodowych, premiująca zakupy ilości kartonowych. „Tajemniczy Klient” to bardziej projekt wizerunkowy, nastawiony na premiowanie lojalności i zaangażowania w rozwój marki LIQUI MOLY. W końcu akcja 5+1 to bardzo skuteczna promocja terminowa, wykorzystywana przede wszystkim przez dużych odbiorców hurtowych. Działając w ten sposób mogliśmy zainteresować naszą ofertą szerszą grupę Klientów, a przez to, wygenerować większą sprzedaż.

Dodatkowo, informacje o produktach LIQUI MOLY pojawiły się w tzw. „dużych mediach”. Opisy naszych czołowych produktów (Dodatek do ochrony filtra DPF, Ceratec, Oczyszczacz wtryskiwaczy Diesel, Oczyszczacz wtryskiwaczy benzyna) opublikowano w tygodnikach „Auto Świat” oraz „Newsweek”, w miesięczniku „Auto Moto” oraz na motoryzacyjnych stronach portalu Onet.pl. Wszędzie tam w przystępny sposób rekomendowaliśmy nasze produkty co, gorąco wierzę, spowodowało większe zainteresowanie ofertą LIQUI MOLY w Państwa punktach sprzedażowych.

 

Nie zwalniamy tempa, chcemy utrzymać korzystny trend. Uatrakcyjniamy zasady akcji „Kilometry Przyjemności z Jazdy” (szczegóły znajdują się w dalszej części Newsletter), mocniej angażujemy siły w animację naszego Programu Wsparcia Biznesowego Warsztatów, planujemy kolejną edycję akcji Tajemniczy Klient. Co więcej, już teraz planujemy atrakcyjne działania na sezon jesienny, bo jesteśmy przekonani, że – parafrazując hasło z naszego nowego plakatu wizerunkowego – to jest właściwy czas, aby odkryć olej silnikowy numer 1. Aby odkryć LIQUI MOLY!

Piotr Kasprzak,
Prezes Zarządu LIQUI MOLY Polska Sp. z o.o.

 
     
 

Spis treści

Kilometry Przyjemności z Jazdy: Zarejestruj TRZY kody i odbierz bon paliwowy!
Tajemniczy Klient wykonał swoją misję
LIQUI MOLY Partnerem I Kongresu Ekspertów Samochodowych w Radomiu
Nowe plakaty produktowe od LIQUI MOLY
LIQUI MOLY w Autoświat, Newsweek, Auto Moto i Onet.pl!
Dodatki do paliwa – praktyczne porady eksperta Liqui Moly Polska Sp. z o.o.
 
  Kilometry Przyjemności z Jazdy: Zarejestruj TRZY kody i odbierz bon paliwowy! Kilometry Przyjemności z Jazdy: Zarejestruj TRZY kody i odbierz bon paliwowy!

Informujemy, że od dn. 1 czerwiec 2014 r. zmieniliśmy zasady przyznawania bonów paliwowych o wartości 50 zł w ramach naszej promocji „Kilometry Przyjemności z Jazdy”.

więcej...

 
Tajemniczy Klient wykonał swoją misję

Nasz wysłannik w ciągu kilkunastu dni w kwietniu i maju 2014 roku pokonał samochodem ponad 4 tys. km odwiedzając kilkadziesiąt punktów sprzedaży oferujących LIQUI MOLY

więcej...

  Tajemniczy Klient wykonał swoją misję  
  LIQUI MOLY Partnerem I Kongresu Ekspertów Samochodowych w Radomiu LIQUI MOLY Partnerem I Kongresu Ekspertów Samochodowych w Radomiu

W dniach 17-18 maja 2014 r. w Radomiu odbył się I Kongres Ekspertów Samochodowych zorganizowany przez Uniwersytet Technologiczno-Humanistycznym w Radomiu, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej oraz Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń.
więcej...

 
Nowe plakaty produktowe od LIQUI MOLY

Informujemy, że w ostatnich tygodniach rozpoczęliśmy dystrybucję nowych plakatów produktowych i wizerunkowych LIQUI MOLY.

więcej...

  Nowe plakaty produktowe od LIQUI MOLY  

  LIQUI MOLY w Autoświat, Newsweek, Auto Moto i Onet.pl! LIQUI MOLY w Autoświat, Newsweek, Auto Moto i Onet.pl!

Niektóre silniki wymagają zastosowania środka smarnego spełniającego bardzo specyficzne wymagania. Oznacza to, że nie zawsze możliwe jest zastosowane uniwersalnego oleju silnikowego.

więcej...

 
Dodatki do paliwa – praktyczne porady eksperta Liqui Moly Polska Sp. z o.o.

Jakość paliw stosowanych do zasilania silników spalinowych bez wątpienia ma ogromny wpływ na ich osiągi oraz trwałość. Zastosowanie paliwa z niewłaściwym składem lub zbyt dużą ilość zanieczyszczeń może dać natychmiastowy skutek w postaci spadku mocy czy unieruchomienia silnika.

więcej...

  Dodatki do paliwa – praktyczne porady eksperta Liqui Moly Polska Sp. z o.o.  


newsletter@liqui-moly.pl   www.liquimoly.pl
LIQUI MOLY POLSKA Sp. z o.o. | ul. Cybernetyki 7B | 02-677 Warszawa
tel.: +48 22 331-03-08 | fax: +48 22 331-03-09