Najkorzystniej dla silnika i kieszeni jest wymieniać olej raz w roku lub co 10-15.000 kilometrów. Zapomnij o trybie Long Life!

Dłuższe interwały wymiany środka smarnego są nie opłacalne, ponieważ to co zaoszczędzicie na oleju z dużą nawiązką, wydacie na naprawę turbosprężarki, nowe panewki, EGR, DPF i inne zależne elementy.

Oczywiście produkujemy oleje zdolne pracować 50.000km ale co filtrem?

Okazuje się, że większość filtrów spełnia swoją funkcję w 100% tylko w pierwszych kilkunastu tysiącach kilometrów. Później, stopniowo się zapychają a olej coraz częściej opływa filtr zaworem bocznikowym i… nieszczęście gotowe.

Dlatego szanuj swój samochód, wymieniaj olej co 10.000 kilometrów i zawsze płucz silniki preparatem Engine Flush nr 2640 https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Engine-Flush-300ml/7#liquimoly#madeingermany