Z przyjemnością informujemy, że Liqui Moly podpisało kontrakt sponsorski z jednym z najbardziej utytułowanych zespołów NBA -Chicago Bulls.
Liqui Moly podpisało dwuletni kontrakt i jest to największy kontrakt sponsorski w Ameryce północnej. Dzięki współpracy logo Liqui Moly będzie pojawiać się na bandach, tablicach z koszami i telebimach.
Transatlantycka współpraca jest dalekosiężną inwestycją naszej marki, która daleko wykracza poza amerykański region-twierdzi Peter Bauman szef marketingu Liqui Moly. „NBA jest zdecydowanie najpopularniejszą ligą koszykówki na świecie, a setki milionów widzów śledziło mecze w telewizji na całym świecie. Co równie ważne, Chicago Bulls ma dużą liczbę lojalnych fanów – nie tylko w Ameryce Północnej, ale także w Ameryce Południowej, Europie, Azji i Australii. Sam klub twierdzi, że ma 175 milionów fanów na całym świecie – więcej niż jakikolwiek inny profesjonalny zespół w USA. ”
„Atrakcyjna dyscyplina sportu, dobrze znana liga i świetny zespół z silną pozycją – to idealne połączenie, jeśli chodzi o naszą markę” – dodaje Peter Baumann.
Co równie ważne zespół Chicago Bulls jest również usatysfakcjonowany ze współpracy z niemiecką firmą.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że znaleźliśmy potężnego partnera w LIQUI MOLY. Liqui Moly jest marką premium, która ma globalny zasięg i podobnie jak Chicago Bulls jest zainteresowana jakością i najwyższą wydajnością „- powiedział Matthew Kobe, wiceprezes ds. Strategii i analiz biznesowych w Chicago Bulls.
To kolejny projekt sponsorski, który wykracza poza sport samochodowy. To przemyślana strategia naszej marki. W Niemczech LIQUI MOLY od lat jest wyłącznym partnerem Ratiopharm Ulm, drużyny grającej w niemieckiej narodowej lidze koszykówki. A w USA LIQUI MOLY od roku bierze udział w sponsorowaniu hokeju na lodzie, sponsorując LA Kings w NHL.